måndag 15 september 2008

Peter André

Idag skippade jag skolan för att jag knappt kunde sova alls i natt på grund av min säng. Istället åkte jag runt planlöst på bussar och tunnelbanetåg utan att ens bry mig om att kolla destinationen.
Ikväll hade jag tänkt fråga min sambo om jag kunde få en ny kudde men han la sig nyss. När han lagt sig anammar han Kalle Anka-modet och han har en rätt lättsam syn på nakenhet och bemödar sig inte att klä på sig när han behöver gå upp för något. Eftersom jag är måttligt sugen på att se hans kön för tredje gången på en dryg vecka får jag vänta med det till imorgon.


Nu ska jag se på Human Traffic - en film jag har för mig var som en lite sämre version av Trainspotting och pendlade mellan att vara sanslöst rolig och smått påfrestande.
Här har ni ett smakprov som lyckas vara både och:

Inga kommentarer: