tisdag 2 september 2008

True Blau



Har precis slagit mig till ro i lägeheten efter en onödigt lång promenad med 30 kilo otympligt bagage. Nu sitter jag och snyltar välförtjänt på en av grannarnas trådlösa bredband; bredvid mig sitter Felix, ett sympatiskt litet väsen som dock redan gjort mina allergibesvär påminda.
På flygplatsen imorse upptäckte jag att jag hade glömt min ipod hemma så jag fick starta datorn för kunna lyssna på Caravan of Love av Isley Jasper Isley en sista gång innan avgång. Annars tror jag att jag har fått med mig det mesta.

Har passat på att skaffa ett tyskt nummer så vill någon något så prova på +49(0)163-7562627.
Dessvärre tar "Blauworld - the call home SIM":s internationella ambitioner slut med sloganen så varken manualen eller hemsidan innehåller ett ord på engelska och jag har inte lyckats aktivera simkortet än.

Snart ska jag ut och försöka hitta ett öppet apotek och köpa med mig en pizza och en desperado på vägen hem.

Inga kommentarer: